מה ההבדלים בין השקעות נדל"ן בארץ ובחו"ל

סקירת התחום

השקעה בנדל"ן מניב נחשבת בדרך כלל לדרך בטוחה ויציבה להכנסה פאסיבית. זאת מאחר, והנכס אשר רכשתם, במרבית המקרים ישמור על ערכו לאורך זמן והסיכוי שהוא ירד באופן משמעותי הינו קטן. בנוסף, הכנסה שכזו, מאפשרת עצמאות כלכלית, עלייה ברמת החיים לצד זמן פנוי רב יותר, והתעסקות בתשוקות האמיתיות של חיינו.

השקעת נדל"ן הינה נדבך חשוב בכל תיק השקעות שהוא ולכן חשוב לשלב לאורך השנים השקעות אלו בתיק שלנו. עם זאת, חשוב להבין כי כאשר אנו חושבים או עומדים בפני השקעה כלכלית רחבת ממדים שכזאת, נדרשת מומחיות בתחום על מנת להבין היטב את הסיכונים הגלומים בהשקעה. לצורך כך, יש לבחור להיוועץ בחברה מקצועית, אשר תדע להנחות וללוות אתכם בתהליך, תוך מחקר מעמיק לגבי מגמות השוק, אזורי ההשקעה, סוג הנדל"ן בו תשקיעו, עלויות מול תשואות אפשריות ועוד פרמטים חשובים נוספים. היעזרות בגורם רציני ומקצועי מקטינה את הסיכוי לטעויות ומגבירה את הסיכוי לביצוע השקעה מוצלחת.

השקעה נדל"נית בחו"ל

מצב הנדל"ן בארץ כיום, סובל ממגרעות רבות. בשנים האחרונות, אנו רואים עליית מחירים קיצונית מה שדורש הון משמעותי לצרוך ביצוע ההשקעה. בנוסף, עליות המחירים בשנים האחרונות גרמו לכך שהתשואה השוטפת המופקת מהנכס נמוכה מאוד. יחד עם זאת, במדינות רבות בעולם אין המצב דומה לישראל, כלומר ישנן הזדמנויות השקעה רבות המאפשרות לקבל תשואה שוטפת גבוהה יחד עם סיכוי גבוה לעשיית רווח הון יפה מעליית מחיר הנכס. יכול להיות, שהמחשבה על השקעה בנדל"ן בחו"ל תעורר חשש, אך הדבר הינו לחלוטין בר השגה, ואם התהליך נעשה בליווי איכותי ומקיף, להשקעה בנדל"ן שאינו בארץ, יתרונות רבים. לשם כך, יש לפנות לחברה אשר תלווה אתכם לאורך כל הדרך, במקצועיות בלתי מתפשרת והבנת דקויות עולם הנדל"ן על בוריו. חשוב להבין, כי יש להתמצא בעמלות המיסוי השונות, לצד התעסקות בבירוקרטיה ענפה, ובדיקות שטח מעמיקות. בנוסף, יש לדאוג לכך שההכנסה ותשואת הנכס יהיו בצמיחה ובאחוזים גבוהים, שכן תוכלו לשמור על ערך הכסף שהושקע ולייצר הכנסה נוספת. חברה טובה להשקעה, אצלנו ב Wiser קרנות אלטרנטיביות, עובדים עם חברות ציבוריות בתחום.

השקעה בנכס בארה"ב לעומת ישראל

כאמור, בשוק הישראלי עודף ביקוש לעומת מחסור בהיצע, הן בסקטור הפרטי והן בזה העסקי והמסחרי. לכך נוסיף את סכום ההון האישי שיש להשקיע, עלויות מס גבוהות, בירוקרטיות מעייפות ואיומים ביטחוניים – ונראה בבירור כי אלו מורידים באופן משמעותי את האטרקטיביות של רכישה והשקעה בנכס בארץ. לעומת זאת, שוק הנדל"ן בארה"ב מזמן למשקיעים הישראלים, הזדמנויות רבות, מגוונות ומשתלמות. עלויות הכניסה לשוק האמריקאי נמוכות יותר, לצד תשואות גבוהות, ומגוון נכסים רחב. לצורך העניין, מדובר על תשואה של כ-10 אחוזים לעומת אחוזים ספורים ובודדים בארץ, וזאת לפני שהזכרנו השבחה איכותית של הנכס, אשר מהווה עלייה בערכו והכנסותיו. בנוסף, כאשר אנו מסתכלים על השוק האמריקאי, אנו רואים בבירור כי השקעה בנכס בארה"ב הינה החלטה נבונה, שכן מדובר במדינה אשר מעודדות יזמות והשקעות, הינה מעצמה כלכלית עולמית, מחירי הנכסים בה נוחים, התשואות האפשריות גבוהות בהרבה מאלו שמאפשר השוק הישראלי לצד עלייה בערך הנכס. חברה מובילה ומומחית בתחום, תייעץ, תכווין ותערוך עבודת מחקר מקיפה על מנת להבין באילו עסקאות רצוי להשקיע, תוך שימוש בהשוואות נתונים וכדאיות, לצד התייחסות למה שיש להימנע ממנו.

אז אם אתם מתעניינים בהשקעות בנדל"ן בחו"ל והנכם רוצים ליצור הכנסה פאסיבית או להשביח את ההון שלכם דרך השקעות בנדל"ן בחו"ל מלאו פרטים בצור קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים

כבר עוזבים?

השאירו פרטים וקבלו במתנה את המדריך המלא “השקעות נדל”ן לא לעשירים בלבד” – חובה לכל משקיע!

*האמור באתר זה אינו מהווה ייעוץ השקעות או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים שלכל אדם. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי.