הכנסה פסיבית מנדל"ן – הזדמנויות השקעה בסכומים נמוכים יחסית

כולנו היינו רוצים להרוויח כסף באופן פסיבי, כך שלא נידרש לעבוד באופן פעיל עבורו. כלומר, תזרים קבוע, אשר יאפשר לנו להוריד הילוך ממרוץ החיים האינטנסיבי וליהנות מעלייה ברמת החיים ומשפע זמן פנוי. לפיכך, אנשים רבים נמשכים לתחום הנדל"ן, אשר בהחלט מהווה מקור הכנסה שכזה. עם זאת, חשוב להבין כי עולם הנדל"ן הוא עצום, וכדי לבצע השקעה נבונה ומניבה יש להכירו על בוריו. בשלב ההתחלתי, יש לערוך מחקר מעמיק ומקיף על מגמות השוק המשתנות בקצב מהיר, אופציות ההשקעה, רמות הסיכון, מידת ההתעסקות בנכס לאחר ההשקעה ועוד. בשל מורכבותו של עולם הנדל"ן ותנודותיו הרבות, חשוב לפנות לחברה מובילה בתחום, אשר תייעץ ותלווה אתכם, תוך עבודת מחקר מקיפה על מאפייני השוק ומגמותיו. חברה שכזו, תעשה שימוש נרחב בהשוואת נתונים, כדי להבין במה כדאי להשקיע וממה כדאי להימנע.

נדל"ן מניב

חשוב להבהיר, כי לא כל השקעה בנדל"ן תייצר לכם תזרים כספי קבוע ומהיר. כך למשל, אם השקעתם בדירה מקבלן, אשר טרם נבנתה, תיהנו מרווחי הנכס רק כאשר הוא יהיה מוכן וייעשה בו שימוש. לעומת זאת, נדל"ן מניב ודפנסיבי, מניב עבורכם הכנסה קבועה, לאחר ההשקעה בו, ללא תנודתיות רבה. ישנם סוגים רבים של נדל"ן מניב, אם זה נכס למטרת מגורים או מסחרי, כגון קניונים, משרדים, חנויות, בתי מלון ועוד. נכסים מניבים למגורים, לרוב מספקים את התשואה הטובה והיציבה ביותר לאורך זמן, ביחס להשקעה. לעומת זאת, הנכסים המסחריים, אומנם מאפשרים תשואה גבוהה יותר, אך בהתאם לכך גם רמת הסיכון בהם. זאת, משום שההשקעה בהם תלויה בפרמטרים רבים יותר, שלא כמו נכס למטרות מגורים – אשר לו תמיד יהיה ביקוש.

השקעה בנדל"ן כצורך בסיסי

השקעה בנדל"ן מניב, כאמור, מבטיחה לרוב הכנסה יציבה, אשר מעניקה שקט כלכלי ונפשי. מן הראוי אפוא שנשאל את עצמנו כיצד אנו מבקשים לחיות בגיל פרישה. אנשים רבים חוששים מההתעסקות בכך, וסומכים על קרנות הפנסיה, אשר כיום נחשבות למוצרים נחותים לעומת מה שהיה בעבר. אלו לרוב אינן מאפשרות תנאי מחיָה ראויים בגיל שבו כבר לא ניתן לעבוד, ובטח שלא איכות חיים גבוהה. אם כן, השקעה נכונה ונבונה בנדל"ן מניב לא רק מאפשרת הכנסה קבועה, ללא שחיקת ההון הקיים, אלא גם עלייה בערכו של הנכס עקב עלייה במחירו לאחר השבחה, ובהתאם לשוק. חשוב לזכור, כדי לבצע השקעה זו על הצד הטוב ביותר וכדי להימנע מסיכונים מיותרים, יש לעבוד עם המומחים בתחום.

WISER קרנות אלטרנטיביות, חברה ותיקה בתחומה, שעובדת עם מספר רחב של גופים ציבוריים ומנהליים. החברה דוגלת בערכים של שקיפות ואמינות לצד שירות מסור ובלתי מתפשר הכולל מחקר שוק ומגמות מקיף, יחד עם התאמת ההשקעה הרלוונטית ביותר ללקוח לפי מטרותיו, פרופיל סיכון, אופי ההשקעה, תשואות פוטנציאליות ועוד.

מאמרים נוספים

כבר עוזבים?

השאירו פרטים וקבלו במתנה את המדריך המלא “השקעות נדל”ן לא לעשירים בלבד” – חובה לכל משקיע!

*האמור באתר זה אינו מהווה ייעוץ השקעות או תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים שלכל אדם. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה כלשהי.